Prasa drukowana, w tym miesięczniki, od lat traci udziały w czytelnictwie i odnotowuje spadki sprzedaży. Magazyny wspierają nowe, wybrane numery kampaniami telewizyjnymi, z których większość wygląda tak samo – pokazują wjeżdżającą na ekran płaską stronę z magazynu. Zwierciadło postanowiło się wyróżnić, odwrócić negatywny trend i osiągnąć wzrost sprzedaży z poziomu 80 000 egzemplarzy do poziomu magicznych biznesowo 100 000 egzemplarzy.
Głęboka analiza marki Zwierciadło pozwoliła stworzyć nam telewizyjny format pt. „Mapping kobiecej świadomości”. Wyzwaniem okazał się niewysoki budżet produkcyjny. Spoty wyprodukowaliśmy, korzystając tylko z 1 statycznego zdjęcia kobiety, które magicznie ożywiliśmy, robiąc zmysłowy spot. Wyniki kampanii pozwoliły Zwierciadłu przebić magiczne 100 000 egzemplarzy i osiągnąć pułapy sprzedaży rzędu 134 000 egzemplarzy. Osiągnęliśmy rekord sprzedaży magazynu. I dobrze znane Zwierciadło znów na dłużej przypomniało Polkom o sobie.
Zwierciadło
Zwierciadło
TV
Podziel się