• Zott Jogobella

Directors | Freeborn Ideas

Zott – Jogobella

Directors z obsługą ATL Zott Jogobella

3 lipca 2021 wystartowała nowa platforma komunikacyjna jogurtów Jogobella firmy Zott na rynki Europy Środkowej i Wschodniej. Została zrealizowana w trzech odsłonach dla różnych wersji produktu. Za ideę i kreację odpowiada nasz agencja.

Jogurty Jogobella to produkt dobrze znany na polskim rynku. Naszym zadaniem było odświeżenie marki i wprowadzenie nowych wariantów produktu. W ten sposób powstała kampania telewizyjna jogurtów pod wspólnym hasłem „Jogobella. Dobre zawsze się udziela”.
Nowości produktowe Jogobella Superfood, Bez Dodatku Cukrów czy Protein, pojawiają się w kontekście czasu spędzanego z rodziną czy znajomymi, zaś ideą, która łączy wszystkie spoty, jest dzielenie się miło spędzonym czasem, fajną chwilą. Taniec w kuchni, badminton ze znajomymi czy rodzinny relaks na balkonie to sytuacje, w których marka Jogobella prezentuje się naturalnie, a dialogi z off-u dodają im spontaniczności i lekkości.

Wiele marek szuka unikatowej komunikacji opartej na generycznych insightach, dlatego bardzo uważnie pracowaliśmy z klientem nad każdym detalem. Nasza idea „Jogobella. Dobre zawsze się udziela” z pomysłem na dialogi i specyficzny język opowieści gwarantuje łatwość w generowaniu kolejnych historii, seryjność i uniwersalny przekaz na wiele rynków – mówi Łukasz Myszkowski, Creative Director.

Nową jakość w komunikacji marki podkreśla odświeżona ścieżka dźwiękowa i dopasowana do okazji aranżacja kultowej już melodii Jogobelli. Kampania zrealizowana została przez Directors wspólnie z Papaya Films w trzech wersjach, w formatach telewizyjnych 30”, 15” i 6”.

Klient

Zott Polska

Zakres

ATL

Podziel się


Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Zasady ich używania opisane są w Polityce Prywatności. Naciskając OK lub kontynuując oglądanie serwisu, akceptujesz zasady.

Polityka Prywatności