Wyzwaniem przy każdych wyborach jest frekwencja. Mniej niż połowa Polaków uczestniczyła w wyborach samorządowych w 2014 roku. By zachęcić Polaków do aktywnego głosowania w 2018 roku – na zlecenie koalicji fundacji NGO, pod przewodnictwem Fundacji im. Stefana Batorego – stworzyliśmy apolityczną kampanię profrekwencyjną.
Pod hasłem „Twój głos ma moc. Użyj jej!” przygotowaliśmy zintegrowaną kampanię obejmującą serię spotów telewizyjnych i radiowych, outdoor, materiały drukowane, stronę internetową www.twojglosmamoc.pl, a także komunikację w mediach społecznościowych z ankietami i quizami na Facebooku. Głosu w kampanii użyczył znany i ceniony aktor Andrzej Seweryn. Kampania okazała się być ogromnym sukcesem. Frekwencja w wyborach samorządowych 2018 osiągnęła wynik rekordowy – na wybory wybrało się 55% Polaków.
Kampania profrekwencyjna – wybory samorządowe 2018 r.
Fundacja im. Stefana Batorego
TV, Digital, print, www,
Tagi
Podziel się