Deutsche Bank postanowił stworzyć kartę płatniczą, jakiej nie było. Kartę, która poza wyjątkowymi funkcjonalnościami będzie wyróżniać jej posiadaczy. Wspólnie pracujący team Directors i Deutsche Bank stworzył filozofię, którą nazwaliśmy The Art Of Shopping. Filozofia polega na wykorzystywaniu nadarzających się niesamowitych okazji zakupowych, wyjątkowej oferty zwłaszcza dla klientów ceniących sztukę, design i rozwój osobisty. Zaczynając pracę nad nazwą karty oddającej Filozofię, doszliśmy do wniosku, że może ona nazywać się tylko w jeden sposób – karta IQ. Jeszcze ważniejszy design karty miał idealnie dopełniać Filozofię i nazwę. To musiał być geniusz, to musiał być Albert Einstein – uchwycony na kultowym zdjęciu wyrażającym jego dystans i przekorę. Drugim kultowym elementem, który postanowiliśmy wykorzystać przy projekcie, był pop-art, wykorzystywany namiętnie na przykład przez takiego artystę jak Andy Warhol. Niepowtarzalny klimat i design karty stały się punktem wyjścia do kampanii wprowadzającej kartę. Dzięki karcie Deutsche Bank IQ World Mastercard jej posiadacze, wyciągając ją z portfela, przeprowadzają swego rodzaju manifest. I o to nam chodziło.
Deutsche Bank – IQ
Deutsche Bank
Design
Tagi
Podziel się