Jak zachęcić konsumentów do przenoszenia kredytów z jednego banku do drugiego w czasach kryzysu zaufania do instytucji bankowych? Postanowiliśmy wykorzystać rosnące zainteresowanie social mediami i fascynację takimi portalami jak Nasza-Klasa. Kampania db kredyt została oparta na insighcie mówiącym o tym, że podczas wspólnych spotkań po latach często rozmawiamy o ratach, finansach i sukcesie finansowym. Kampania „Spotkanie po ratach” dawała rozwiązanie na to, jak lepiej wypaść na takich spotkaniach. Zaoferowaliśmy byłym „klasowiczom” tylko jedną ratę i dodatkową gotówkę. Spot TV pokazał spotkanie klasowe po latach na żywo, z obowiązkowo brzmiącym z głośników hitem „Daj mi tę noc” zespołu Bolter. Do oddziałów banku zapraszaliśmy oczywiście na „Spotkanie po ratach”. To zrobiło wrażenie. Kampania błyskawicznie stała się hitem na youtube.com
Deutsche Bank – db kredyt
Deutsche Bank
TV, Prasa, BTL, Online
Tagi
Podziel się